Måndag

Hej sötnosar!
Jag har just kommit hem från kören nu,Malin var med idag,så idag var det faktiskt riktigt roligt! Skoldagen har vart bra,och jag följde med malin efter skolani, hon köpte ett par mycket snygga skor!
Straxt ska jag äta ,jag är jätte hungrig ^^
Sen hela kvällen ska jag faktiskt plugga,jag har en hel del att plugga! Ikväll ska jag göra ett papper med frågor i ämnet kemi och träna på hela 52 glosor! gud,ja det gäller att lägga i!
Ni måste rösta på finalisterna för några ligger på delad plats,så hjälp våra tävlande är ni gulliga :*
Jag skriver snart igen :) Pussar från Sabina (L)
Jag hittade den här gamla bilden från Nykil. Åhh jag saknar det verkligen! ett underbart ställe med helt underbara människor! ibland önskar jag att man kunde dra tillbaka tiden!

GLÖM INTE RÖSTA,NU BEHÖVER VI ER HJÄLP!

::::::    http://stee.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-avslutas-straxt.html



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0