Livet leker

Hej sötnosar!
Jag har just kommit hem nu,har vart hos min älskling och lämnat hans busskort. Vi myste och hade jätte roligt.
Skoldagen har vart jätte bra,jag och Jesper ägde ut alla på teknik lektionen,har tyvär inga kort :/
Men sen gick jag ut för att ta mig till resecentrum,och isen bara smällte och på vissa ställen var det torrt på marken. ÅHH! våren har kommit känns det som.
Imorgon har jag studiedag så jag ska bara ta det lugnt,tyvär plugga lite,men skönt med ledigt !:)
Ska snart skriva igen,ska tänka ut något kul jag kan ladda upp :)
LATER!
/S
Fail på mig. (bilden) ser avlång ut.

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Sååå mysigt o kul :)<333 jätte underbart :)<3 hahah JAG är FAIIIIL! inte du , du är bara söt:)<3

2010-03-09 @ 19:35:18
URL: http://anotherdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0