I helgen börjar betygs sättningen

NU Har jag äntligen pluggat klart! åhh vad skönt. Nu ska jag ganska snart sova,prov imorgon därför måste jag vara "ren" i hjärnan eller vad man ska säga tihi ^^
Jag kan iallfall lite nu,kan inte få in mera i min skalle på kvällarna,jag är helt seg då! uccghhh.
Imorgon ska jag till pappa och mys med älsklingen som jag skrev, ska bli jätte kul,jag läntar oerhört mycket,vill också bäretta att vi börjar med betygs sättningen på bloggarna som valt att vara med i veckans blogg,det kommer jag nog göra någon gång under dagen på lördag så glöm inte att kika in då! då kan ni också göra en sista röstning,alltså en sista chans. Men resultatet börjar närma sig nu!
Sov gott denna natt,hoppas jag vaknar upp av att solen skiner imorgon , hmm. Ja ,det får man hoppas.
I want you to know,that all my love in my big heart is for you, Jonatan (L) Sabina , yes is mean forever and ever. I love you,i say the big words just for you.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0