I am home

Nu är jag hemma. Jag har just vart i Gammalkil kyrka och sjungt första gången i min nya kör. Jag har hoppat upp ett steg nu från Mariakören till Ungdomskören. Känns roligt.
Helgen har tillbringats hemma hos min pappa,har vart jätte mysigt. På lördagen var Jonatan hos mig och vi myste med film,godis, chips och massa.
Och nu sitter jag hemma i stan igen. Tänker på att det är skola imorgon?! gud. Och jag har en läsuppgift i svenska.
Så resten av kvällen kommer väll se ut såhär.
-Duscha
-Svenska uppgiften
-Packa och göra iordning
Laddar snart upp bilder från min och Jonatans kväll Och film tipsen ofc (:
/S

Kommentarer
Postat av: Jonatan

jaa sååå mysigt! :)<333333333333

2010-03-07 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0