Godmorgon!

Godmorgon söta läsare!
Jag får hoppas att ni har haft en bra natt med god sömn.
Jag somnade direkt igår när Jonatan åkte hem, tihi. Vi hade iallfall jätte mysigt men tiden gick fruktansvärt fort,det kändes som man inte hann med något igår kväll. Men idag ska jag,pappa och lilla syster , grilla korv och grilla goda marsmallows ,mumms! Jag ska nog fota med,och så ska jag ju såklart börja med betygssättningen för veckans blogg :)
Nu ska jag ta en fika med pappa,hemgjorda bullar ,mums!
Vill tipsa om annonsen som finns ovan för headern. Där kan ni tjäna pengar riktigt lätt,jag använder mig av den :)
Bilden är jätte suddig,men men. Såhär såg jag alltså ut för julafton tihih ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0