Filmtips,något för alla

Såg att elina också skulle göra lite filmtips,men jag tänkte med göra det, Men då får ni dubbelt så mycket med tips!
Tänkte tipsa om lite olika slags genrer i filmer.
Tänkte börja med den här filmen. Den heter "The Crazies" Den är lite läskig tror jag,kanske en horror,jag vet inte riktigt. Men det händer tydligen mycket konstiga saker,men vänner, grannar m.m kolla in trailer.


Nästa film heter "Greenzone" jag vet inte riktigt någon speciell förklarning och så men det är en action film.
Kolla trailern

Cop out är nästa film,den tipsade jag om för ett tag sen men den verkar riktigt bra, komedi i också , lite action kanske
Hoppas ni fick lite tips! detta får räcka för ett tag. Om jag hittar fler laddar jag upp det på direkten :)
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0