Film Film FILM

Vad fort dagen har gått,eller vad säger ni?
Jag har som sagt haft studiedag idag,har mest tagit det lugnt,bästemde mig också föratt stanna hos pappa en natt till. Imorgon är det tyvär vanlig skola,mycket tråkigt. Imorgon ska jag och älsklingen på bio,åhhh kan knappt vänta!!!
Jag har längtat såå! Vi ska hem till mig först fixa i ordning oss,och sen åka och äta någon stans i stan, sen blir det bion.
Filmen vi ska se heter "Remember me" Och vi får se den dagen innan premiären! Sjukt bra.
Här har ni trailern för filmen:)
Vet inte om jag hinner skriva mer ikväll,ska straxt dra mig bort till sängen. Isåfall säger jag
GODNATT GODINGAR! <3  :D
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0