Dag hos Jonatan

Heej älsklingar ! nästan ingen update på hela dagen shit ! inte bra. Men jag ska bäretta varför och vad jag har gjort under dagen. Imorse ringde min klocka vid fem över sex. Uhhhh att gå upp så tidigt. Men jag skulle till Jonatan och då går det bra ^^
Så jag var framme hos jonatan vid tio i åtta :) stanna där tills klockan sex,så det var därför jag inte hunnit blogga. Ledsen Ledsen,men nu är jag här igen,här ska det inte bli någon blogg torka!
Men nu under kvällen ska jag njuta av söndagen,innan skolan och lägga mig tidigt faktiskt.
Kvällen igår var som sagt jätte mysig ni ska få några bilder,inga speciella men bara så ni ser lite grann :)
Ha en super kväll!
Ursäkta ändel bilder vart inte så bra , berodde på att jag hade lite problem med inställningarna vid det tillfället :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0