Bad update!

Förlåt,förlåt, dålig upptadering på bloggen ! ber om ursäkt,men har haft mycket att göra idag , jag har vart med älsklingen,och måste plugga och ducsha,mycket man ska hinna med,dagen har vart mycket bra!
Imorgon är det ondsdag,dagen börjar med bild. Imorgon ska jag skriva mycket i bloggen kika in då! för idag hinner jag verkligen inte,hoppas ni förstår varför. Mycket i skolan,ni förstår säkert.
Men jag ville bara hälsa på alla och säga godnatt! Jag LOVAR att skriva massa imorgon , ska ladda upp tips och massa roligheter,men så länge kan ni trycka på hemsidan jag lagt upp där uppe :) en jätte bra sida om styling och hårvård,de säljer också varor till kampanj pris,så in och titta :)
Idag är det 11 månader mellan mig och Jonatan! (L)
ps. Bilden är fotad av sötaste Julia <3
Snart ska också veckans blogg avslöjas,bli någon gång i veckan s¨å rösta rösta rösta !
/S

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

underbara 11 månader :)<333

2010-03-16 @ 21:30:55
URL: http://anotherdayy.blogg.se/
Postat av: Siggi

Hejhej!

Allt bra med dig? :)

Har en fråga på min blogg i inlägget som heter "är det värt det?", du får gärna lämna en kommentar på om det är värt det eller inte ;P

Kram!

2010-03-16 @ 21:32:48
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0