Anna bergendahl vinnare av melodifestevalen 2010 !

Denna lördags kväll har vart jätte mysig,mamma lagade en underbart god buffé (bilder kommer)
Sen vart det choklad mousse och godis framför tv'n tillsammans med min faster och kusin för att se på finalen av melodifestevalen,jag tyckte mest om Anna! älskar hennes röst,den är speciell,och hon vann! :D ett stort grattis till dig, och jag hoppas det kommer gå bra för henne i Oslo sen :)
Snabb uppdate hihi,men men jag ska upp tidigt imorgon men jag skriver så fort jag hinner :) så bilderna från kvällen kommer då.
Men hörre ni fort sätt rösta på våra tävlande! här har ni länken så kommer ni direkt till inlägget :)
http://stee.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-avslutas-straxt.html
RÖSTA!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0