Ålandskryssning

Jaha..klockan är straxt efter nio,och jag har precis dushat,vad tyckte ni om mina strumpbyxkor ?
Hoppas ni gillade dom. Resten av kvällen nu kommer bestå av att packa tills imorgon,och plugga gärnet,imorgon är provet,förhoppningsvis går det bra,men det kan också gå skit. Så jaa vi får se,men det går som det går.
Men imorgon är ju Ålandskryssningen! ska bli riktigt kul och spännande,jag kommer lika i bubbel poolen ganska mycket och kila mellan tax free butikerna som en galning haha. Men det ska bli kul. Jag är ledig halva dagen imorgon det vill säga att jag går i skolan tills klockan 12,sen måste jag köpa lunch någon stans och sticka fort fort ner till resecentrum och där stor en buss som tar oss till älskade stockholm. Uppdateringen vet jag inte riktigt. Beror på om båten har internetuppkoppling,hmm...jaa jag gör nog ett försök.
Kärlek!
F A I L
/S

Kommentarer
Postat av: tilda

sv; vad menar du? min mailadress? :)

2010-03-25 @ 21:36:36
URL: http://tildaseger.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: Jaa, vad kul att du är med och tävlar lycka till! fin blogg!! Kram

2010-03-26 @ 21:44:31
URL: http://www.fashionworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0