2 saker, Bokat och klart!

Nu är 2 grejer bokade och klara.
det första är ålandskryssningen som jag ska åka på, på fredag. Vi får vår egen lilla kupé att sova i under natten,är hemma igen under lördagkvällen,sist jag var på ålandskryssning var i sommras så det ska bli kul. Jag kommer hålla mig rätt mycket till kosmetik avdelningen haha. Får hoppas att jag hittar något där!

Det andra som är bokat är min foto kurs för min system kamera. Jag ska gå tillsammans med Julia. Kursen är 2 och en halv timme lång,så jag kommer sitta med papper och penna och lyssna noga,efter den kursen ska jag förmodligen kunna ta mycket mycket bättre kort än nu,jag menar jag kan grejen men inställningarna spelar riktigt stor roll i fotografering! så det ska bli jätte kul. Men kursen är inte förän den 17 maj så ett tag kvar. Men men. Det går fort.
ALLT BOKAT OCH KLART! YEY
Min älskade system kamere! <3
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0