17 Again

som sagt blev det för mig att se film, kollade på 2009's bästa filmer.
Denna var verkligen en av dom bästa! Kan det vara Zac Efrons snygga utseénde? eller är det bara att han är såå charmig?? så här beskriver dom filmen
»Kombinationen humor och sentimentalitet i händerna på Hollywood ofta är lika gångbar som rödvin och äppelmos.«
Den har ju inte fått den ''bästa'' kritiken, men ändå ganska höga poäng! Av topp 232, ligger den på 182.
Ni som gillar lite lätt humor och romantisk men även en ungdomlig film så rekomenderar jag denna STARKT!
Mer filmtips kommer!

Kommentarer
Postat av: elin =)

SV: haha tack :D men jag tycker det ser ut som ett helvete, så jag sattsar nog på rakt endå ! ;)

2010-03-13 @ 23:08:55
URL: http://elinfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0