Vaken

Godmorgon sötnoosar!
Jag har vart vaken ett tag nu, har just ätit frukost och tittat lite på tv. Just nu ligger jag i sängen och bloggar och lyssnar på musik för det klarar man sig inte utan tihi. Men snart ska jag ta mig till dushcen. Annars funderar jag på vad jag ska hitta på idag ?
Jag har allmänt tråkigt, är ensam hemma. Det här kommer leda till ett hyperdamp.
Jag vill va med babu,men det gick inte idag. Men det jag har bästemt mig för än sålänge är att jag ska cykla iväg till coop extra och köpa godis och sen ska jag se på en film ikväll. Jag lägger ut ett filmtips ikväll om den filmen,så får ni lite tips:)
SOMMARLOOOV. Älskar det verkligen,men kan ändå fortfarande inte fatta det. Plus att vädret suger. Det är defenitivt inget sommarlovs väder. Jag skulle kunna gå upp. Dra på mig en klänning,eller shorts och gå ut,utan att det det mulna vädret och se hur det bara spöregnar. BLÄ
haha jaja,nu ska jag duscha. Hörs senare!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0