Vad skulle jag göra utan dig ?

VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG?!
Den 4 september 1996 föddes du. Den finaste människan jag någonsin träffat!
Jag kämpade för att du skulle bli min i över ett år. Och till slut blev du min. Jag hoppade av glädje. Och jag har aldrig känt såhär för någon, någonsin. Ibland drömmer jag saker,om att du försvann. Det är en marddröm,jag vaknar upp och nästan gråter över det. Man inser verkligen hur mycket man älskar varandra. Jag tror inte man kan hitta någon bättre pojkvän än dig. Du vet precis hur jag vill ha allt. Du vet hur jag vill att du ska hålla om mig. Du vet när jag är ledsen. Och ingen kan trösta lika bra som du kan <3
När jag mår dåligt,kan du säga vackra saker till mig som ljusar upp min dag direkt. Du är min medecin. Du gör mig jämt frisk. Men när du går, blir jag sjuk igen. Skulle aldrig klara mig utan dig. Jag älskar verkligen dig,ÄKTA.
Och ingen skulle kunna älska dig så mycket som jag gör. Jag vill vara med dig föralltid. Jag vet att vi är unga,men spelar ingen roll för mig för jag har hittat min dröm prins. Det är du Jonatan Karl Bergström Karlsson.
Har alltid lika roligt med dig. Och jag kan va mig själv. Jag är  såå kär ! <3
Puss på dig världens bästa pojkvän. Ta åt dig,du är värd att veta hur bra du är,och hur fantastisk du är. Du behöver aldrig vara någon speciellt föratt jag ska tycka om dig,jag älskar dig för den personen du är!
Med mig kan du va dig själv. Var aldrig orolig för något,för du är min,och vi tillhör varandra hjärtat!
Tack och lov att dina föräldrar skapade dig hihihih, vad skulle jag vara utan dig?
Puss!!
/S

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

kul att du vill vara med iveckasns bloggare.

Imorgon kommer 10 st att slumpas fram...Lycka till :D

2010-06-12 @ 13:16:35
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0