TRÖTT

Ae jag tror faktiskt att jag kommer gå och lägga mig nu, är jätte trött och har ont i magen med. Blääh.
Ska fortsätta att smsa med älsklingen om imorgon ,ifall vi ska träffas eller inte. Hoppas på att vi ses. Har saknat honom !
Vet att jag sa att bilderna skulle komma upp. Men fick inte alls någon tid efter vi hade grillat. Vart direkt in i duschen osv. Så ska överföra dom till datorn imorgon bitti när jag vaknar så får ni se lite bilder från grillningen med familjen och lite bilder från när Jag,julia och Elina sov över.
Hoppas ni har en bra kväll. Hörs imorgon.
puss
/S

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar för tipset tjejer :D ska spana in er blogg lite mer :D kram

2010-06-23 @ 11:12:02
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0