Today

Hejsan  !
Har just ätit lite lunch ute på balkongen. Har hunnit med att sola en hel del med. Och jag fick faktiskt rand!
Just nu är mamma i stan och jag sitter och bloggar. Idag händer inget speciellt förutom att vi hälsar på Amanda vid klockan 6. Imorgon är det midsommar afton och vi har bästemmt oss för att åka till Loftahammar. Det är en av mammas jobbar kompisar som har en sommarstuga där alldedes vid havet. Så det kommer bli jätte mysigt. En massa god mat,badande , fotograferande och mycket mera. Ser fram i mot att ta fram min systemkamera där faktiskt, det brukar alltid vara så himla fint vid kusten. Så vi åker klockan nio imorgon bitti. Det ser jag fram imot. Dock kommer jag inte kunna uppdatera från imorgon bitti (fredag morgon) till Lördag morgon. Så det blir en lite blogg paus under en dag då.
Jag bloggar lite senare under dagen. Puss på er !
/S

Kommentarer
Postat av: emelie=)

sv: jaaaa:( <3

2010-06-24 @ 16:31:37
URL: http://emeliering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0