Man hinner inte

Man hinner knappt blogga nu på sommarlovet känner jag. Dom två dagarna hos Julia var sjukt roliga,vi solade, fotade (ni ska få se bilder snart) Spelade och massa annat roligt. Igår var älsklingen hos mig,han sov hos mig till idag så det var jätte roligt! Igår kväll köpte han och jag pizza och satte oss vid en stor damm. Det var jätte mysigt vid solnedgången och allting. Efter det cyklade vi till coop och köpte godis och sen såg vi en film.
Kvällen var jätte rolig,jag älskar dig jätte mycket Jonatan <3
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Känns surt. Men aa...hörs senare !
En liten bild får ni här, det började just regna nu ? vadå regn...Jag som tänkte gå ut,men no way nu
haha pusss !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0