I'm home!

Är hemma från Amanda nu. Vi hade riktigt kul. Vi badade i hennes pool och bara pratade!
Kanske ska sova där någon dag nästa vecka. Så ska bli kul! På vägen hem stannade vi i Ekholmen och handlade mat och godis tills imorgon då vi ska åka iväg till loftahammar. Och just nu har jag precis packat klart min väska. Och så har jag hunnit med en kvällsmat med. Och straxt ska jag duscha.
Men som sagt, jag kommer blogga imorgon bitti. Men sen kommer jag inte blogga någonting under dagen imorgon.
Eller det kanske komma något mobilinlägg eller så. Men inget speciellt om ni förstår vad jag menar. Detta beror på att dit vi ska,där finns ingen internet uppkoppling så kan inte ta med datorn över huvudtaget.
Så ni vet det!
Nu ska jag duscha ,blogga snart !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0