Gratis bio

Har ni det som jag ? vill bjuda ut äns kompis ,pojkvän familj osv på bio ? men no money....
Då vill jag rekomandera denna sida.
Sidan heter gratis bio. Du samlar poäng på denna sida.
Vad kan man göra föratt få poäng? jo , du kan göra en massa saker. Du kan premunera på vissa veckobrev,handla saker, prova på saker, gå in på hemsidor och bli medlem på sidor. Detta är några exempel på vad du kan göra. Du kan också värva vänner. På dessa saker får den en hel del poäng. Gratis bio har alltid nya roliga erbjudanden man kan utnyttja föratt få lite poäng. Och vid högtider, som victorias och daniels bröllop. Påsk , jul osv. Så Finns det massa roliga saker. Oftast finns det en kallender vid jul. Så då kan man samla på sig en hel del poäng må jag säga. Du kan byta poängen mot bio biljetter , presentkort m.m Så det är perfekt när man vill gå på bio och inte har några pengar, eller bara vill shoppa loss.
Jag rekomanderar den  här sidan stort. Jag tycker sånt här var lite skumt i början. Men jag älskar faktiskt sidan !
Här har ni länken till Gratis bio - http://www.gratisbio.se/
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0