Gaaaaaah

Kan man ha såhär tråkigt som jag har ? öhh NEJ. Jag vill gärna göra något,men finns absolut ingenting att hitta på. Innan kvällen är slut så har jag redan ruttnat här. Jag hade kul när Jonatan var här men sen vart allt skit tråkigt.
Iallfall. Jag har suttit och spelat Sims 3 hela kvällen,och nu kände jag att det fick räcka. Så nu vet jag inte riktigt,hoppas på att jag kan hitta någon rolig film att titta på,jag har ju iallfall godis !
Men hellst skulle jag vilja va med min älskling just nu....
Men ni får ha det så bra,vi hörs senare.
Puss
När solen kommer i ansiktet sådär ser jag väääldigt läskig ut,såg jag nu  hihi,men men.
Julia har tagit bilden :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0