förlåååt...

.. för att jag inte har uppdaterat på typ 3 månader? haha känns som jag säger det varje gång jag skriver något.
Hela veckan har typ alla våra lektioner vart inställda, hallellujaah!
Var på klassresa med klassen igår till idag, vi cyklade från skolan med hela klassen till rappestad.
När vi kommit fram grillade vi, självklart vare ju GRILLMÄSTARN (jag) som stcheeekte hamburgare/körv.
Efter det gick vi in i en Ladugård, hö shiet förvarade dom där, så vi sov hela klassen på höbalar typ, jävligt mysigt!
Lärarna sa att vi skulle sova och vara tysta vid halv elva.. haha, men vi var uppe till 6, dom kom 3 gånger och skrek åt oss att vara tysta, fast var vi deet???
alla fick damp på oss, och haha, alla pratade typ i sömnen och slog mig i sömnen, och en kattjävel klöste byron som sov, fast han märkte inte? äckliga katt, vakna av att jag låg på den, sen kom han in med en rått jävel vid huvet, lite möjs när man vaknar sisodär, hann bara sova i 1 timma typ, så är skapligt trött nu..
värd klassresa iaf <3
I ÖVERMORGON ÄR DET SOMMARLOOOOOV!!! det är ju helt sick
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0