FILM

Bilden har visats många gånger förut. Men den är bäst !
Julia och jag har just sätt klart filmen,lite läskig var den allt. Men inte så läskig jag hade trott.
Just nu sitter vi och kollar på Pranked, haha det är sjukt kul. Julia är också trött och flummig och nyss satt hon och slog på min arm utan andledning,haha. Just nu i pranked är det en kille som klättrar in i en tvättmaskin. Lite cp,jaaa..
Men snart ska vi nog sova. Imorgon ska jag och älsklingen fira vår 1 år och 2 månaders dag,ska bli jätte mysigt !
(Vi gör det lite i efterhand. Egentligen är dagen idag)
Shit vad tråkigt inlägg det här blev. Men skriver mera imorgon. Puss puss
/S

Kommentarer
Postat av: julia

jag kmr slå mer... o.O

2010-06-17 @ 00:43:45
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/?tmp=18170741

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0