++++++

Rolig rubrik.
Haha, nej men just nu skriver jag lite blogg. Har väldigt tråkigt för den delen.
Idag har det faktiskt inte hänt något speciellt. Har bara tagit det lugnt i det varma sommarvädret. Jag och sanica gick bort till Berga parken och hon plocka blommor till sin midsommarkrans tihi. Och vi cyklade till ån och vi köpte glass från glassbilen. Och nu sitter jag här. Imorgon är jag sugen på att gå runt lite på stan. Fast jag vet inte. Senare på kvällen vid klockan 6 ska jag iallfall hem till Amanda och hälsa på henne. Ska bli kul,har inte träffat tjejen på väääldigt länge. Iallfall så ska jag straxt lägga mig,men förmodligen hinner jag lägga in något inlägg till.
Hörs senare. Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0