Dagens planer

Hellu bloggen !
Har just ätit lite frukost så nu är jag mätt,idag händer inte så mycket. Nu på förmiddagen ska jag mest ta det lugnt. Och försöka gå ut och bland annat fota lite. Det var ett tag sedan nu,och jag behöver mer bilder. Ikväll ska jag på en Oriflame kväll. Oriflame är ett stort märke. I märket har dom produkter av alla slags slag,dom har produkter åt naglar,kroppen , fötter/händer,smink,shampoo,massa hårvårds grejer, och ansiktskrämer och parfymer,så ikväll kommer dom ha en liten visning av det,visa och bäretta, man kan testa lite om man vill,och man får köpa lite om man vill. Så om jag hittar något jag behöver så blir det nog ett köp där!
Tänkte visa några produkter dom har i deras sortiment.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0