Choklad fontän och Jordgubbar

Hej igen.
Nu är vi hemma från kalaset. Det var jätte roligt,hon som fyllde fick bland annat smycken och resor och spa behandlingar och lite smått och gott. Något jag tyckte om var det ni ser ovan. MUMS. I deras kök stod en choklad fontän och brevid låg banan,jordgubbar och marsmallows i skålar. Jag vart över lycklig. Så jag doppade hur mycket som hellst i choklad. Måste säga att det var riiktigt gott. Önska vi också hade en choklad föntän hemma.
Snart kommer pappa så just nu håller jag på att packa ner allt som jag ska ha med. Vi får se vad som hittas på ikväll. Men aa...hoppas det inte blir lika tråkigt igår,haha. Jag dog igår.
Men uppdaterar senare hur som hellst. Ha det bäst.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0