Älska vädret

-Ska klippa bilden så den blir bättre-
Ännu en solig dag, det gillas starkt. Synd att vädret inte kommer hålla i sig i veckan nu!
BUHU
Dagen har vart jätte bra. Jag har tillbringat den med min lilla älskling. Vi har fotat lite proträtt bilder osv. Ni kommer få se dom lite då och då. Vi grillade också och vi cyklade iväg till stångån och bara myste.
Härligt att vara kär. Speciellt på sommaren!
Imorgon är det gårdsfest på skolan. Och min klass ska vara utklädda till töntar. MEN hur ser än tönt ut. Egenligen ? Jaja. Jag kör väll på istoppat och ett par byxor,mer orkar jag inte.
Jag skriver mer imorgon.För nu är klockan mycket. Och jag behöver verkligen sova!
Pusss på er sötnosar !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0