Åh nej

Foto - Jag
Jag blir så sur på mig själv,för jag sover bort halva dagen. Sen hinner jag inte med ett något alls. Idag vaknade jag halv 2. Haha helt sjukt. Jag vill gå upp tio eller något och sedan kunna göra en massa saker.
Jaja. Imorgon ska jag försöka gå upp tidigare. Just nu tittar jag på project runway och lyssnar lite på musik.
Ska straxt gå ut lite i fina vädret. Senare vill jag faktiskt åka och bada. Så ska fråga systern ifall hon vill hänga med mig. Skulle va sjukt skönt !
Vart inget med att va med älsklingen , tyvär. Och nu kommer vi troligen inte ses på hur länge som hellst.
Åh vad arg jag blir. Hihih,men hoppas vi ses snart. Imorgon ska jag , mamma och sanica hälsa på amanda. Och på fredag är det midsommar afton. Just nu är det inte helt planerat vad som ska hittas på. Men kommer skriva det på bloggen senare. Det blir något med familjen iallfall.
Nu ska jag sticka ut. Har ingen outfit bild idag, orkade inte. Men min outfit idag består av en blommig känning och skärp. Och håret är nedsläppt.
Puss på er.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0