upptadering från estland !

Hej läsare ! Ursäkta dålig update, men befinner mig på semester, som ni nog vet. Jaa det här är vårat andra stopp. Ska bäretta lite hur allt  har och ska gå till. I måndags åkte vid ca halv ett mot stockholm. I stockholm hoppade vi på en båt, båten hette baltic queen. Båten var riktigt stor,men affärer, pool och riktigt god mat !
Igår (tisdag) anlände vi efter 15 timmars båt resa till Tallin. I Tallin gick vi runt i gamla stan, satt på ett café och åt god glass. Idag har vi badat i havet och legat och solat, senare mot kvällen gick vi mot stan och jag handlade ett vitt linne , en rosa tub topp och en blommig klänning , najjjss !
Nu ligger jag i tältet och bärettar att jag lever haha , imorgon bitti åker vi vidare till nästa land, vilket är lettland , tror att vi kiommer stanna i Riga och tälta på någon camping där. Hur många dagar vi stannar vet jag inte. Men vi ska iallfall åka igenom litauen (stavning ;S) sova vet jag inte, sen blir nästa stopp Polen och sen blir det tyskland där vi kommer gå ion på nöjesparken heide park ! Sen är det 10 timmars bilresa hem till Kära linköping. Ja ni vet ni lite , intressant ? mm..
Jaja saknar ialfall lilla söta jonatan allt för mycket :( <3

Ha det bra !



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0