TIPS FRÅN SABINA

Vill tipsa om produkterna här nedan ! Rakgelet och rengörings mousset.
Rakgelet vill jag verkligen rekomendera dels för att den är väldigt snäll mot huden , man blir inte röd eller något som jag blivit många andra gånger av alla rekgel. Och den luktar suuuper gott ! aa jag vet inte hur jag ska beskriva den , testa den !
Den andra produkten är köpt från apoteket, märket heter apoliva. Jag tycker att den här är skit bra för huden !
Man trycker och så kommer det ut mousse , liksom skum , man masserar in den i ansiktet och sköljer sedan bort det. Efteråt blir man jäätte len , den luktar gott och återfuktar huden. Man blir alltså inte speciellt torr i ansiktet efteråt. Vilket jag tycker är viktigt ! Huden behöver ju fukt.
Jaa, måste bara säga att båda dom är produkterna är super bra ! Och jag hoppas att ni också blir nöjda med det om ni köper det ! Ja det var ett litet tips från mig.
Ni får klicka på miniatyr bilden här nedan så ser ni produkterna (:
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0