Liseberg

Heluuu sötnosar !
Har inte vart någon uppdatering från mig inte. Berodde ju på att jag var med älsklingen i Liseberg i onsdags !
Och hur kul var inte det ?! Måste verkligen göras om Älskling !
Vi åkte än massa. Och  fyfan vad jag vart blöt i flumeride HAAHA.
Jaja , Vi kom hem kvart över 12 och då sov Jonatan hos mig. Dagen efter åkte han hem vid ca 5. Efter det hade jag och sanica lite mys. Vi laga hamburgare och åt en massa godis !
Idag ska jag inte göra något speciellt , vad jag vet än så länge. Vi kanske tar en sväng till sjön men vi får se.
Dessutom är jag vääääldigt sugen på att gå på bio med Jonatan (a)
Jag bloggar lite senare ! för nu ska jag hoppa in i Duschen (:
/S

Kommentarer
Postat av: Jonatan

ihiihi jaa det var sååååå kuL! :D<3 du var så söt när du blev böt hihi :D<3:$ jaa kommer! naww vi ska det snart :)<3

2010-07-10 @ 01:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0