HOME

Halloj mina socker söta läsare !
I'm home !
Japp, mycket skönt , kvällen har bara bestått av att ta't lugnt. Eller min lilla syster tvingade mig att spela Monopol haha.
Iallfall, dagen har vart lång ! Jag gick upp vid halv åtta imorse och klockan halv nio åkte vi mot Ullared. Vi kom dit runt halv tio. Tog inte så lång tid eftersom vi var i Halmstad.
Vi var inne i butiken i ca 3 timmar.
Och sen gick vi och åt. Jag ska visa bilder imorgon tänkte jag av vad jag fick med mig hem. Men ska bäretta nu.
Jag köpte inte så mycket den här gången. Dels för att jag ska till Tyskland, och resa mycket. Jag köpte iallfall ett svart baslinne (Mycket bra att ha) ett blommigt linne , ett par svarta shorts , en lila spets bh, en bikini , rakgel till benen, en aprikos färgan kort topp, trosor,parfym,dataväska,mini neccesär. Ja jag tror det var det. Sen köpte jag ett par skor i Laholm när vi var påväg till Halmstad. Ett par svarta gladiator sandaler!
Ja, ni får som sagt se mera imorgon :)
Ha en bra kväll. Är väldigt nervös nu. För imorgon gäller det på morgonen :s OMG
/S

Kommentarer
Postat av: julia

lägg in bilder på alla saker ! :D <33

2010-07-05 @ 22:13:18
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/?tmp=18170741

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0