Back on track ?

-Fin bild-
Är det bara jag som tycker att bloggen har blivit hemskt tråkig ? Inte bara det med att blogg uppdateringen har vart dålig utan liksom allt?
Det som gör den dåliga bloggandet är att det är sommarlov, halva sommarlovet har gått och jag vill njuta av det så mycket jag bara kan !
Blogg pausen var därför ett tag , för att ni skulle förstå att både jag och Elina var upptagna av det underbara sommarlovet. Jag kommer att blogga nu ända tills måndag morgon förhoppningsvis. Då sticker jag iväg på en trip med Julia mot tyskland. Hur vägen och stoppen kommer se ut , kommer jag troligen bäretta under söndagen då jag vet bättre !
Då kommer bloggandet var nere från mig iallfall !
Annars om min dag idag så har jag vart med den underbaraste pojkvännen i hela världen. Vi har haft det jätte kul och mysigt idag. Framåt kvällen grillade vi , och nu har vi just ätit lite glass. Nu väntar lite fler blogg inlägg från mig och sedan begär jag mig in till Duschen för en ISKALL dusch.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0