Ondsdag 27/1

Bloggen (:
Idag hade jag ingen roligare rubrik,menmen. hihi. Idag är det ondsdag,och det var som vanligt skola idag.
Kemi,engelska ,bild, so matte osv. Jag gjorde karttestet idag med på afrikas alla länder,hav,sjöar,städer och öknar.
Men det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. Jag trodde det skulle gå skit eftersom jag bara kunde träna igår kväll,för så smart som jag är trodde jag att testet var nästa vecka,men nej. Idag ! (y)
Igår var jag med Amanda på ikano,och jag köpte ett hår band och en lila topp från gina,bild kommer senare.
När jag kom hem märkte jag att det fanns en present på min säng,och det var min systemkamera ! åh,jag har längtat efter den. Och nu har jag den,tack pappa (LLLLLL)
jag saknar dig...
Dock har jag inget minneskort än,så fotandet har inte påbörjats än,men så snart jag har tid ska jag åka och hämta ut det. Sen får jag och Julia gå kursen,så kanske jag får lite insperation och tips.
Idag var jag också med Jonatan,han kom efter skolan,och vi åkte hem direkt. Vi har bara legat och mysat och pratat för det mesta,testfotat men inte mycket. Imorgon åker jonatan till Norrland,han kommer hem på söndag,men det är vansinnigt lång tid för mig, när man saknar någon. Jag vill inte att du åker ! jag kommer DÖ
Jaja , det var väll det jag hade och säga,förlåt för dålig uppdatering,jag ska skriva mera!
/ S

Kommentarer
Postat av: jonatan

saknar dig med sååå mycket älskling! :(<33 tycker det är så lång tid! men snart är jag hos dig gumman! i din VARMA famn! :***'<3333 :) , ÄLSKAR DIG KOMIHÅG DET! VI FÖRALLTID<3333

2010-01-29 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0