loves never end

Hej bloggen
Sitter hemma hos älsklingen,tyvär har jag inte hunnit lägga ut bilderna,efetrsom jag efter skolan sovde hon julia, och ska va där hela helgen nu, vi får väll se hur det blir imorgon.
Vaknade hos julia, och vi åt frukost och mat och sen gick jag bort mot Jonatan , vi har pratat, lyssnat på musik ja det vanliga , och bara mysat tillsammans, idag är det 9 månader mellan den finaste kille som finns och mig.
Jonatan du är den finaste som finns , och det ska vara du och jag för all framtid.
Ikväll ska jag , jonatan tobbe  va hos Julia , ska blir super kul.
/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

nawww det var sååå underbart! älskar dig såå himmla mycket!:)<33333333333333

2010-01-17 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0