Yeah Finally!

Hej kära bloggläsare!
FREDAAG idag och det innbar att det sista dagen innan sportlovet :D så nu är jag lediig! åh älskar det.
Skoldagen har vart jätte bra ,rolig osv,faktiskt rolig ? hmm.. ja. Idrott sista lektionen där vi körde volleyboll som jag för övrigt suger på!
Jaja,efter skolan åkte mamma och sanica och jag och handlade inför kvällen. Ikväll ska vi äta kyckling,potatissallad, vitlöksbröd och dricka fanta! MUMMA.
Har också köpt sjukt mycket godis ;o märkte inte det förän jag såg när hon skulle betala ? hur mycket tog jag igentligen? tur att det är billigt på coop extra haha.
Ikväll vill jag att någon ska komma hit för jag vill inte vara ensam. Ska väll antagligen kolla på någon bra film och äta godis & dricka fanta. Vill jonatan komma hit ?;****
Glöm inte säga grattis till min bästa bloggkompis ELINA EKERMANN hon fyller 13 år idag :D (L) älskar dig gumman (: <33

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0