Well, i'm confused

Just nu sitter jag hemma hos jonatan. Vid varsin dator haha. Vi har haft en jätte mysig dag,förut var vi ute och fotograferade lite. Det vart iallfall några bra bilder (:
Snart kommer väll Jonatans bror antar jag. Och jag funderar på hur jag ska göra ikväll ? Kommer varken hem,kan inte vara här och kanske inte hos julia heller,omg , problem. Jaja hursom hellst är det sportlov och det är så himla skönt,och desutom veta att det här faktiskt är första dagen på sportlovet. Hoppas sportlovet går riktigt sakta så man bara kan slappa och ha roligt. Men nu måste jag sluta, skriver lite senare tror jag.
Hoppas ni får en härlig dag.
Puss
/S
En vinterbild som är tagen utanför jonatans hus.

Kommentarer
Postat av: julia

lol, nmi byter header 24*7 ? (; (L)

2010-02-22 @ 15:15:43
Postat av: julia

ni*

2010-02-22 @ 15:16:35
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0