Svaren !

Nu svarar Sabina på frågorna till henne.Elinas svar kommer när dom kommer ;)
Från Lisa : hur gammal är sabina?
Svar : Jag är 13 år , fyller 14 i oktober (:

Från Evelina: finally!
har väntat på detta ska ni tro !
vart bor ni? (alltsåå ni boda)

Svar: Haha okej , vad bra att vi startade än då ;) , Mina föräldrar är skilda men när jag bor hos pappa bor jag i Nykil ,en bit utanför Linköping , bor jag hos mamma bor jag i norra vidingsjö gränsen till Berga i Linköping (:

Från Tove: hej sabina och elina!
Jag är en aktiv läsare, och vi undrar om ni kunde tipsa om några snygga sommar solglasögon eller kläder?
tack på förhand!
/tove

Svar: Hej Tove , klart jag kan göra det (: jag ska kolla runt på nätet och butiker jag gillar och försöka hitta riktigt snygga brillor och sommarkläder :) kommer så fort jag hittat lite smått & Gott (:

Från Josefine: ni båda är snygga, tips på fest kläder eller vanliga?:D

Svar: Jag har massor tiips Josefine ! haah , så fort jag hittar mycket bra bilder och sånt  , bombar jag :D det kommer snart det lovar jag !

Från :D : vad skulle ni välja? 
vatten pipa, eller cigg?

Svar : Hmmm.....jaa du. Jag vet inte riktigt , kanske vattenpipa (:?

Från :D : fjortisboooi, eller töntiga killar?

Svar: Jag vill verkligen INTE ha en fjortisbooi.....och jag vill inte ha töntig kille heller såklart. Någonstans i mitten om vi säger så ;) men måste jag välja ? hmm....Töntig isåfall hah , jag tycker fjortiskillar är för mycket ! Förlåt för mina åsikter , men jag stör mig ?:P

Från :D : har ni något tips på ett spel på fest eller när släkt och vänner kommer?

Svar : Asså det beror på om det är släkt , eller typ kompisar ju...jag är väldigt dålig på att komma på sånna här lekar till fester och så. När man släcker ner och man får göra vad man vill med vem man vill hahhaha , nej då :P men  jag vet inte just nu. Kommer jag på något så lovar jag ladda upp inlägg direk :)

Från :D :sabina, skulle du kunna färga håret blondt?:D

Svar : NEEJ !  det skulle jag aldrig göra haha , det skulle se helt FAIL ut , eftersom jag har brun ton i ansiktet så passa verkligen inte blont ;) ahha så nej tack :) jag behåller mitt mörkbruna hår ;)
Det var svaren på frågorna till mig, hoppas ni fick något vettigt svar. Klädtips och det kan jag lova komma sen , älskar kläder oo sommar kläder , festlekar ska jag ta o tänka lite på och ladda upp så fort jag kommer på någon :)
MYCKET KÄRLEK från eran Sabina på Stee.blogg.se :)(LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0