Splinter cell : Conviction (360) kommer väldigt snart!

Hej (:
Jag har just pluggat klart so'n inom lag och brott , och veckans snackis. Kemin kvar nu som jag säkert kommer tillbringa resten av kvällen med,kommer inte hinna så mycket annat,hinner ingenting !
Prov imorgon , OMG

Jag var nyss inne och kollade på game.se, och letade upp splinter cell: Conviction. Det är verkligen inte långt kvar tills det kommer ut nu ! Åh längtar verkligen ! dock kommer jag nog inte köpa det direkt,utan vänta lite eftersom det kostar 599:- vilket jag inte kommer ha råd med.
Jag kommer nog vänta ett par månader tills priset går ner,jag menar spelet är ändå lika roligt!
Splinter cell kommer ut den 25 Februari. Alltså om 21 dagar. Yippie !
Priset är 599:-
Men ett tips är ändå att förhandsboka. IFALL det tar slut,och man har bråttom.
Mer infomation och trailers,bilder m.m kan du hitta på game.se
tryck HÄR för att komma till hemsidan.Vet inte om detta är bästa sidan men om ni vill titta på bilder från spelet tryck HÄR
Ha det bäst
puss
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0