Snygga kläder,och sommartränd

Jag har surfat runt lite på monkis hemsida,dom har så sjukt snygga kläder där så det är inte sant! jag hittade lite plagg jag vill tipsa om :)
JÄTTE söt cupcakes klänning som jag vill ha på mig i sommar :D den kommer hamna i min garderob det kan jag lova!
Riktigt snygg tshirt,köp gärna oversize,det är riktigt snygg!
Här är en sommartränd,som faktiskt redan användst nu men dock med tights under. Ha ett bar höga jeansshorts och en stor vit eller i någon annan färg en lite större storlek än vad du har. Och ha den understoppad under shortsen, sjukt snyggt!
Kör på ett par snygga enkla skor med blommigt mönster,extra vårigt och sommrigt !
Ska publicera ännu ett inlägg om en trend till, rosetter !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0