Shorts trenden




Bild 1 & 2
Bild 1 - Ett par jeansshorts med rätt så hög midja. Shortsen kommer från Monki och kostar 350 kronor.
Bild 2 - Ett par shorts i mörkt mönstrat tyg också med hög midja,jag tycker modellen är riktigt häftig. Dom här shortsen kommer också från Monki och kostar 300 kronor

Bild 3 - Jeansshorts,hög midja. Jeansshortsen har också snygga , och lagom med slitningar på.
Shortsen kommer från Hm och kostar 249. Fanns också ett par liknande för bara 149 ;o tyvär tillfälligt slut.

Bild 4- Till slut har vi ett par jeanshorts fast i mycket ljust jeanstyg. Också  hög midja. Shortsen kommer från bik bok. Och kostar 299 kronnor.
Det var det jag hittade för tillfället. Några av dom snyggaste iallfall (:
Återkommer om jag hittar fler. Alla har kommit in just , för vårens kollektion. Alla har hög midja och är till för bland annat en av sommarens nya super trender. I stoppat. Ska åtminstonde få en av dessa i min garderob :)
Hoppas ni fick lite nya ideér och insperation.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0