Sabina,du måste plugga..jo jag vet !

Hej Bloggen .
Just nu borde jag plugga Kemi (har kemiprov på fredag) jag borde plugga spanska jag har glosor,veckans snackis och so läxan. Herregud,hur mycket är det man ska hinna med ? allt blir bara stressigt med alla läxor och prov.
Men istället sitter jag vid min dator,lyssnar på musik och ägnar mig åt bloggen och pratar med min Julia (L)
Idag var det ändå ganska skönt i skolan. Vi hade någon slags föreläsning om droger , tobak osv...alkohol.
från 8.10 till typ 11.20 eller något. Sen lunch, so  och matte prov och sen slut :)
Åkte direkt hem och jag kände hur jävla trött jag var ! satte mig vid datorn , läste en halv sida ur kemiboken. Så mycket orkade jag....duktigt av mig. LOVAR att läsa innan jag lägger mig.
Pussaaar !
Jag och Jonatan BJUDER på denna bild :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Du får plugga , jag har lika mycket :D<33 bästa bilden ! :)<3

2010-02-03 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0