Oyes, New header

Jag har bytt header. Vad tycker ni? komentera gärna. För jag hade problem att få den bra. Och jag är inte expert på att designa headers om man säger så.

Haha. Jaa. Jag är fortfarande grymt uttråkad. Och då skriver jag blogg hela tiden. Jag lägger in väldigt mycket inlägg nu för tiden. Vilket är bra, bloggandet & uppdaterandet är på topp från min sida hihi ^^
Vet ni ? jag är så himla sugen på att SHOPPA åhh. Jag vill att det ska bli vår så jag kan köpa lite vår kläder. Det jag la upp på bloggen nyss.  Gahh vad snyggt.
Jag har 320 på kontot. Hmm , räcker ju iallfall till något. Ska spara så jag har råd med det jag behöver sen.
Tihih.
Saknar Jonatan redan,och vet ni ? jag träffade honom för 5/6 timmar sedan ^^
Den nya Stee headern.
/S

Kommentarer
Postat av: julia

DU HADE EN ANNAN IGÅR, EN ANNAN I MORSE O EN NY NU ?! omg -.- sabina, gumman, du MÅSTE skaffa en hobby ! (L)

2010-02-24 @ 22:26:58
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0