Ohyeah

Hejsan Bloggen !
Tänkte att jag skulle spendera lite av min tid här på bloggen nu. Imorse kom jag till skolan väldigt tidigt , ungefär vid halv åtta. Och jag märkte att det var så himlans kallt ! och av alla andra fick jag reda på att värmesystemet hade pajat,så alla gick runt i jackor , vantar och allt möjligt hihi, jag med (:
Jag hade en halv spanska lektion,sen fick vi sluta , alla lektioner var inställda pga att det var för kallt i skolan. Och det gick inte att ha lektioner. Men därför åkte jag direkt hem,satte på tvn,gjorde varm choklad med marsmallows och låg i soffan med ett täcke och kollade på en film,mysigt värre ! Litte senare blir det kör,vilket jag verkligen inte orkar med idag ! känns verkligen helt segt. Men men. jag tänkte att jag skulle visa l2 klädesplagg från gina som jag tyckte va fina :) jag skulle vilja köpa in (:

Kommentarer
Postat av: julia :D

jävla skit skola ni har som får sluta fett tidigt o allt, o TACK massa för att du skriver om choklad o marshmallows o.o OCH ett varmt gött täcke :O ! PUSSS PÅ DEJ ! :** haha, fan jag sitter på bibblan ( fett uttråkad ) och väntar på att dra till gitarren -,-' HELLLP MEE FROM DYING ! :O (L) <3

2010-02-01 @ 16:08:59
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/
Postat av: juulliaaaaa

HAHAHAHHAAAAA, faan asso, jag ska va hemmmaa imornn. PUNKT. för jag fick ju väldigt hmpp ont i huvet nu, eller hur ? ;)) hahaaa,

älskar dej massaaa :* har du frågt om i helgen ( IGGEEN :D ) pussssss (K)

2010-02-01 @ 19:50:43
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0