Lollipops

Just nu sitter jag hemma hos Julia Pettersson <3, vi sitter vid datorn och kollar runt lite. Vi har snackat lite grann på chatroulette nyss , där en svensk helt plötsligt dök upp,haha !
Jag älskar Ina och Mela för att dom gav Julia den stora skokartongen full med klubbor till hennes födelsedag , för jag har redan proppat i mig ca 4 stycken. OCH jag har inte vart här alls länge. hihi ^^
Imorgon ska Julia kanske iväg till Jönköping och shoppa, Mycket sugen är jag. Men har man inte råd så har man inte. Ska väll troligen gå iväg till jonatan då,sen blir det väll filmkväll?
/ S
En redigerad bild av Sabina Thorn
Ser den över redigerad ut ? vill ha DIN åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0