Kosmetik tips

Parfymer

Det här är mina absoluta tips,jag älskar båda parfymerna sjukt mycket. Själv har jag naomi campbells's parfym (:
Britney spears (nyaste) Hidden.
Naomi Campell , cat deluxe with kisses. Denna parfym har en helt underbar lukt enligt mig. Den här parfymen har jag i mitt hus.
Smink tips

Foundation




Verkligen en av dom bbästa ! enligt mig. Jag tycker att den stannar länge och ger ett bra resultat desutom finns
det en färg för alla där namnet "true match" kommer ifrån. Det finns ännu en till foundation jag använder. Lumene double stay. Det är en mineral fountaion men den kostar inte alls mycket har tyvär inte priset i huvudet men den är inte dyr. Kunde tyvär inte hitta någon bra bild men gå in och googla på namnet (;
Det här var mina tips på parfym  , och en bra foundation (:
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0