Knytiskväll

ojoj ! vad dagarna går ! dagen gick väldigt fort och imorgon är det redan torsdag ! , snart sportlov ju ! gud vad skönt !
Men men, jag sitter och letar runt här på internet efter kläder,solglasögon m.m era små önskningar (:
Jonatan har fixat min dator nu så nu går den snabbt och inte hel segt som förut!
Om 2 och en halv timma ska jag vara tillbaka i skolan. Blir knytiskväll med klassen och föräldrar,vi ska också dansa tre koegrafier för dom , som vi gjort under danslektionerna i skolan. Åh jag älskar att gå i dansprofil,i love to dance !
Sen blir det mat och fika och allt möjligt smått och gott,ska bli jätte kul :) men nu måste jag skynda mig och välja kläder jag ska dansa i....jag kanske lägger ut bilder sen vad det blir :D måste också äta ! och imorgon är det spanska prov,och jag har inte äns öppnat spanskaboken ?  herregud det kommer gå sämst.
Ska försöka plugga så mycket jag kan när jag kommer hem  , typ vid 22. -.-
Men ha det bäst
älskar er läsare ! (L)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0