Klädtips. Våren 2010

P1 - En snygg vår jacka,som finns i både blått,svart och i gröna färgen.
P2-En snygg midjekjol i mönstret randigt. Snyggt till en oversize vit t-shirt.
P3-En reallly snygg oversize tröja i färgen persika,lite ljus rosa i färgen. Perfekt till ett par tights, eller stuprörs jeans.
P4- Ett par sjukt snygga shorts enligt mig! jag hoppas denna landar i min garderob. Detta klädesplagg är snygg till allting, men hellst en oversize tee, och stoppa under tröjan under så shortsen blir höjdpunkten och det alla tittar på mest.
Jag älskade allting och skulle vilja ha allting ! Kläderna är ännu en gång från monki. Från deras vår/sommar kollektion. ÄLSKART!  Monki har jätte fina kläder. Stora rekomationer.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0