I'm siiiick

Hej Bloggen
Jag är sjuk och har inte vart i skolan idag,jag har verkligen inte orkat uppdatera heller !  har bara legat i soffan , men feber. Jag har fortfarande feber men måste gå till skolan imorgon , vi har friluftsdag , och har något simtest? inte bra för mig som är sjuk. Men vad ska man göra ?
Idag vaknade jag vid klockan 10.00 , jag åt en god , frukost , och åt sedan tacos till lunch samtidigt som jag kollade på Grey's (: Sen fick jag tyävr åka till stan för jag hade kurator. Vi aktiverade också mitt bankkort. Så nu kan jag äntligen använda det. Hoppas ni får en bra kväll. Och imorgon är det Fredag ! :D åh älskar det , mysfredag. Spenderas antligen själv eller med någon. Hoppas med någon hihhi ^^ Åh jag är så sugen på att sova över med en kille :'( ( JONATAN) såklart.
I miss you

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0