I'm awake

Nu är jag vaken,Klockan är halv elva,och jag har just ätit frukost. Klockan 12 åker vi iväg till stan. Vi ska försöka hitta en födelsedags present till min systers barn. Hon fyller 3 imorgon,så vi får fira henne lite  idag,Senare ikväll ska min faster bjuda oss på tacos,MUMS.
Jag hoppas jag också hittar något istan.
Åh,jag förstår inte att sportlovet är över imorgon? På måndag börjar allt om igen,gahh. Skulle vara bra med en vecka till. Jag slutar iallfall tidigt på ondsdag,slutar klockan 12 då. Wiiiehoo. Och nästa vecka har jag studiedag.
Men längtar INTE till skolan.
If you just know how much i miss you already. I always feel the pain.
It's that the right thing?



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0